دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل ورزش استان تهران:

امیدوارم تلاش‌های هیأت وزنه‌برداری تهران به مدال برسد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: امیدوارم با تمام تلاش‌های هیأت وزنه‌برداری تهران به مدال المپیک و جهان برسیم.
کد خبر : 347957
139208041455502391408924.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون وزنه‌برداری، رضا گل‌محمدی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی جوانان، درباره حضور دو وزنه‌بردار تهرانی در این مرحله از اردوها، گفت: این دو ورزشکار عزیز از شهرستان‌های پرند و اسلامشهر در اردو حضور دارند که به صحبت‌های آنها گوش دادیم و بخشی از گلایه‌های آنها را به طور حتم فرهادی رسیدگی خواهد کرد. بخشی دیگر از این مشکلات هم قابل حل است. تمرینات این ورزشکاران مستلزم تجهیزات مناسب است که در اختیار هیأت وزنه‌برداری قرار می‌گیرد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص حمایت از قهرمانان این استان تصریح کرد: در جهت حمایت از ورزشکاران، ستاد بازی‌های المپیک و آسیایی را تشکیل داده‌ایم که به‌زودی طی مراسمی، جوایز ورزشکاران قهرمان به آنها اهدا می‌شود. در ضمن، بسته‌های حمایتی برای هیأت‌های موفق و مدال‌آور نیز در نظر گرفته شده، که عملیاتی خواهد شد.


وی در مورد اقدامات زیربنایی و فعالیت ویژه هیأت وزنه‌برداری تهران در حوزه استعدادیابی، اظهار‌ کرد: یکی از مدیران خوب ارشد کشور در رشته وزنه‌برداری استان تهران حضور دارند. فرهادی دارای جایگاه ویژه‌ای در مدیریت شهری تهران است که حضور چنین شخصیتی، تأیید می‌کند که نگاه من به وزنه‌برداری ویژه است.


گل‌محمدی در پایان خاطرنشان‌ کرد: تمام تلاشمان این است که با وجود بضاعت اندکی که داریم و با کمک‌های فدراسیون، از این هیأت حمایت ویژه کنیم و امیدوارم تمام این اقدامات، به مدال المپیک و جهان بینجامد که با توجه به ظرفیت استان و تلاشی که هم اکنون در حال انجام است، این هدف دور از دسترس نیست.


انتهای پیام/4051/4057/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته